Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.....

''ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ...Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ..'',στιχοι δημοφιλους τραγουδιου..Περα απο αυτο ομως αποτελουν την  πραγματικοτητα των ερωτικων σχεσεων..Και οντως ειναι μια πραγματικοτητα..Θεωρω οτι ειναι κατι το οποιο λιγο εως πολυ ολοι εχουμε ζησει,ολοι εχουμε παρατηρησει να συμβαινει και ολοι εχουμε εντελει συνειδητοποιησει."ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ"ειναι καποιοι παρεμφερεις ακομα στιχοι για το υπο αναλυση θεμα.

Την αγαπη δεν πρεπει να την κυνηγαμε...Δεν πρεπει να βαζουμε χρονοδιαγραμματα και να την οριοθετουμε...Η αγαπη και ο ερωτας μας βρισκει ολους οπου και να ειμαστε..Δεν ξερω πως...Συμβαινει με ενα μαγικο τροπο παντα και κυριως οταν εχουμε σταματησει να το σκεφτομαστε,οταν δεν το περιμενουμε και δεν το επιδιωκουμε...Σαν θαυμα...Αν κατσω και αναλογιστω ολα τα ομορφα πραγματα που μου εχουν συμβει στην ζωη μου και κυριως τις πιο ομορφες ερωτικες σχεσεις τις δικες μου αλλα και φιλων μου επιβεβαιωνω με τον πιο απολυτο τροπο τους παραπανω στιχους..

Τα ομορφοτερα πραγματα ειτε ειχαν να κανουν με τον ερωτικο τομεα ειτε με τον επαγγελματικο η οτιδηποτε αλλο συνεβησαν οταν ειχα αποβαλλει απο το μυαλο μου εντελως την εκδοχη τους...Οι πιο ομορφες ερωτικες ιστοριες φιλων μου συνεβησαν τυχαια,χωρις να το εχουν επιδιωξει και μερικες φορες χωρις να το θελουν εκεινη την χρονικη στιγμη...ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΥΧΑΙΑ...και αυτο ειναι απο τα πιο σοφα πραγματα που εχω ακουσει...Οταν γινεται κατι υπαρχει καποιος λογος που γινεται και οταν θα σε βρει η αγαπη θα σε βρει την σωστη παντα στιγμη,αρκει να εχεις τα ματια σου ανοιχτα να την "δεις"...Μην κυνηγας τιποτα....Απλα ζησε και ασε το συμπαν να δουλευει για σενα....Φροντισε ομως να εχεις παντα τα ματια σου και τα αυτια σου ανοιχτα για να δεις και να ακουσεις τα "σημαδια"...!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου