Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

"ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΜΑΝΙΑ"


Μα τι συμβαινει πια?... Τι εχουν παθει οι αντρες σημερα?... Παιρνουν ολοι ναρκωτικα ή απλα εχουν αυξημενο βαθμο μυωπιας?... Και ναι λοιπον το φαινομενο της "ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΜΑΝΙΑΣ" εχει αυξηθει επικiνδυνα στις μερες μας!
Βλεπω συνεχως στο δρομο αντρες που εμφανισιακα ειναι μια χαρα ομορφα παιδια και κυκλοφορουν με κατι σαπιες,που χωρις παρεξηγηση περναω απο διπλα τους και λεω "Ο Χριστος και η Παναγια... που τη παει ετσι οπως ειναι? Δεν ντρεπεται?" Δεν μπορω να καταλαβω τι τρεχει με τα αντρικα γουστα।Δηλαδη για να τους αρεσουμε και να βρουμε γκομενο πρεπει να γινουμε "πατσαβουρες",χοντρες και να κυκλοφορουμε σαν σουργελα? Εγω αυτο δεν το κανω...
Εχω διαπιστωσει πια οτι καμια πατσαβουρα δεν μενει χωρις γκομενο και εχω αφθονα αποδεικτικα στοιχεια και περιστατικα που τα εχω δει μπροστα στα ματια μου! Οπως για παραδειγμα πριν λιγες μερες μια γνωστη μου πατσαβουριτσα,η οποια ειναι τετραπαχη και εχει μπουγελοφατσα,σκαει μυτη με ενα σορτσακι θεοκοντο κσι να ξεχειλιζουν οι μπουταρες της και με ενα μπουστακι το οποιο καλυπτε μονο το στηθος ,με τη κυλαρα της ,με τις διπλες ,να ειναι γυμνη και με κυτταριτιδα ακομα και στη πλατη και με κατι μπρατσα σαν του Σουγκλακου!!!Χα Χα Χα και ολος ο κοσμος να γελαει μαζι της... ΟΚ... Ελεος λεω! Το θεμα μου ομως δεν ειναι οτι η κοπελα (ο θεος να τη κανει) ειναι ασχημη, το θεμα ειναι οτι την βλεπω καθε φορα και με διαφορετικο γκομενο και λεω που τους βρισκει।Ειλικρινα δεν γινεται να βλεπω κατι τετοια και να μην κραζω!Η ενα ακομα περιστατικο που 8ελω να αναφερω με μια ακομη γνωστη μου η οποια ειναι εμφανισιακα ¨αστα να πανε" (δηλαδη κυριολεκτικα παχυσαρκη,με πεσμενο στηθος,αθλια ρουχα,λυγδιασμενο μαλλι,μουστακι που φτανει μεχρι το πιγουνι,φρυδια αβγαλτα και φαβοριτες μεχρι το σαγονι) εμαθα οτι εχει γκομενο και οχι μονο εναν,αλλα τρεις ταυτοχρονα!Οταν το εμα8α ειπα "Ενταξει τοτε εγω πρεπει να βρω αλλους 30 αντρες και να εχω σχεση μαζι τους ταυτοχρονα"...Επισης ξερω και κατι αλλες σαπιες που τους κανουν οτι θελουν τους αντρες και απορω πως το κανουν αφου ειναι ετσι οπως ειναι, ενω εμεις οι κουκλαρες γινομαστε θυματα των αντρων και μας κανουν αυτοι οτι θελουν.Δεν μπορω να καταλαβω, μαγια τους κανουν?
Γιατι το αλλο? Εχεις βρε αγορι μου την θεα μαζι σου και αφου τη χωριζεις πας και ασχολησε με κατι σαβουρες και παρακμαζεις? Οτι να 'ναι ρε...! Παντως εγω μονο και μονο επειδη σεβομαι τον εαυτο μου και ξερω τι αξιζω, με αντρα που εχει κανει κατι με πατσαβουρα εγω δεν θα πηγαινα।Θα σιχαινομουνα!
Οι κοπελες σουργελα λοιπον δεν φταινε μονο αυτες που "την εχουν δει" γκομενες, αλλα οι αντρες που τους δινουν θαρρος να τα κανουν αυτα।Αν και η θεωρια μου ειναι οτι αυτο το κανουν οσοι ειναι "μπαμιες" (δηλαδη,για οσους δεν καταλαβαν,εχουν μικρο πεος) οποτε λενε αφου οι ωραιες δεν θα μου καθονται γιατι δειχνουν σημασια στο μεγεθος,ας παω στην σαπια που ετσι κι αλλιως παραπονο δεν θα εχει αφου δεν προκειται να βρει αλλον।Αυτη ειναι η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω για το φαινομενο της "ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΜΑΝΙΑΣ"!Αν και εγω προσωπικα αν ημουν αντρας καλυτερα να μου "τον εκοβαν" παρα να πηγαινα με το μπαζο!
Ας ελπισουμε οτι καποια στιγμη οι αντρες θα ξεστραβωθουν και θα βρεθει επιτελους το φαρμακο για την καταπολεμηση της "ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΜΑΝΙΑΣ" ή εστω οι πατσαβουρες θα βαλουν μυαλο, θα κοιταχτουν καλα στον καθρεφτη και θα πουνε απο μονες τους "δεν πας πουθενα ετσι" ή "καλυτερα να κλειστω σπιτι να μην τρομαζω τον κοσμο" ή "ας ασχοληθω λιγο με τον εαυτο μου,... ας επισκεφτω τον Φουστανο"!Δεν θελω να πιστευει κανεις οτι ειμαι ρατσιστρια προς τις ασχημες, απλα πρεπει καποια στιγμη να καταλαβουν που ανηκει ο καθενας μας!


2 σχόλια:

  1. Μπραβο!!!Πολυ ωραια η δουλεια που εκανες! και πρεπει επιτελους το να σταματισει η υπαρξη πατσαβουρων και αν δν φιλοτιμιθουν απο μονες τους να αλαξουν τοτε θα πρεπει το υπουργιο προστασιας του πολιτι σε σινεργασια με το υπουργιο εθνικις αμυνης να οργανοσει μια επιλεκτι ομαδα για την καταργισι αυτις τις μαστιγας που προσβαλει την κοινωνια μας!!! προτινω να την ονομασει την ομαδα ΕΠΟΠ Ελληνικη περισιλογι ομαδικων πατσαβουρων.και παλι μπραβο για την εξαιρετικη σου δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή