Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ

Στο κείμενο που ακολουθεί περιγράφεται μια συγκεκριμένη μέρα από την ζωή ενός ζευγαριού και πως την αναλύουνε στο ημερολόγιό τους οι δύο πλευρές


ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
 
Κυριακή 15Οκτωβρίου
Ώρα 1ο.०० Ο Κώστας σήμερα σηκώθηκε αρκετά νευρικός και κακοδιάθετος.Με το ζόρι μου είπε καλημέρα.Είναι εμφανές πλέον πως κάτι τον απασχολεί.Όλη την εβδομάδα είναι κλεισμένος στον εαυτό του και δεν πολυμιλάει.Τώρα βγήκε στο περιπτέρο να αγοράσει εφημερίδες.
Ώρα 12.०० Δύο ώρες σχεδόν τώρα και κάθεται στο μπαλκόνι διαβάζοντας αθλητικές εφημερίδες! Με αγνοεί παντελώς. Τον ρώτησε αν θέλει κάτι συγκεκριμένο να μαγειρέψω και ίσα ίσα που μούγκρισε. Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι αλλά και να ανησυχώ. Έχει παρεξηγηθεί μαζί μου? Γιατί όμως? Μήπως επειδή προχθές τον πίεσα να πάμε για φαγητό στην μαμά?
Ώρα 14.३० Φάγαμε χωρίς να πούμε κουβέντα. Ούτε καν με κοίταξε στα μάτια. Σαν να μην υπάρχω.Εννοείται ότι δεν πρόκειται να του μιλήσω πρώτη. Αν έχει παρεξηγηθεί για την μαμά τότε κακό του κεφαλιού του. Σιγά μην του ζητήσω και συγγνώμη του μαλάκα επειδή μια φορά την εβδομάδα θέλω να τρώμε με την μαμά.
'Ωρα 16.०० ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.Έφυγε ξαφνικά και πάει λέει να δει ποδόσφαιρο! Βάρεσε και την πόρτα φεύγοντας ο μαλάκας.Ελπίζω να συνέλθει γιατί αν συνεχίσει την ίδια ιστορία όταν γυρίσει το βλέπω να βριζόμαστε.Αρκετά τον ανέχθηκα.
Ώρα 18.०० Του τηλεφωνώ και δεν το σηκώνει. Έχουνε αρχίσει και μου μπαίνουνε ψύλλοι στα αυτιά. Ίσως να μην είναι θυμωμένος απλά.Ίσως το πρόβλημα να είναι πιο σημαντικό. Το τελευταίο διάστημα είναι αλήθεια πως η σχέση μας περνάει μια κρίση.Δεν πολυκάνουμε σεξ και τις λίγες φορές που το κάνουμε δεν έχει την ένταση που είχε παλιότερα.Μήπως και έχει βρει γκόμενα??? Έχω αρχίσει και φρικάρω.
Ώρα 19.०० Επιτέλους απάντησε το τηλέφωνο.Μου μίλησε απότομα όμως.Είναι λέει στο γήπεδο και δεν μπορεί να μιλήσει!!! Εγώ δεν άκουσα φασαρία γηπέδου όμως.Επίσης για ποιο λόγο να μην μπορεί να μου μιλήσει για २ λεπτά αν όντως είναι στο γήπεδο.Με κανένα πορνίδιο θα είναι.Έχω τρελαθεί.Τι κάνω έτσι και έχει μπλέξει με καμμιά? Ευτυχώς έρχεται η Σούλα για καφέ και να μου κάνει παρέα. Σίγουρα χρειάζομαι μια ουδέτερη γνώμη.
Ώρα 20.30Μόλις έφυγε η Σούλα. Αυτή το έχει σίγουρο πως έχει γκόμενα ο μαλάκας μου. Μου έρχεται να αυτοκτονήσω.Δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό. Το τελευταίο διάστημα ήμουνα και εγώ απασχολημένη με την δουλειά, δεν ήμουνα αρκετά τρυφερή μαζί του. Αυτός δεν είναι λόγος όμως να με κερατώσει. Τελικά όλοι οι άντρες είναι γουρούνια.
Ώρα 22.०० Τελικά αποφάσισα να κάνω μια τελευταία προσπάθεια να σώσω τον γάμο. Έχω φορέσει ένα ιδιαίτερο προκλητικό νεγκλιζέ, αρωμάτισα τον χώρο, έβαλα αισθαντική μουσική και τον περιμένω να γυρίσει.Θα του προσφέρω μια αξέχαστη ηδονική βραδιά.Από αυτές που συνηθίζαμε στην αρχή της σχέσης μας.Θα του δώσω να καταλάβει ότι καμμιά πόρνη δεν μπορεί να του προσφέρει περισσότερα από ό,τι εγώ.Θα τον κερδίσω πάλι γιατί μόνο εγώ τον αγαπάω αληθινά.
Ώρα 23.45Γύρισε και ήτανε πάλι μέσα στα μούτρα.Χειρότερα αυτή την φορά. Άρχισα να του κάνω γλύκες και σύντομα καταλήξαμε να κάνουμε σεξ.Τα έδωσα όλα και ήμουνα σίγουρη πως θα ξετρελαθεί.Του έκανα μέχρι και πράγματα που τα ζήταγε τόσο καιρό και εγώ έλεγα όχι.Νόμιζα πως τον είχα ξανακερδίσει μέχρι που είδα τα μάτια του.Ενώ το κορμί του απολάμβανε το σεξ , ήτανε ολοφάνερο πως η ματιά του ήτανε ψυχρή και προβληματισμένη.Ως και αδιάφορη μπορώ να πω.Σίγουρα σκεφτότανε την πουτάνα του ενώ κάναμε σεξ.Σε κάποια στιγμή παραλίγο να με πιάσουνε τα κλάμματα.Τον έχω χάσει οριστικά? Τελειώσαμε και μετά δυσκολίας μου είπε καληνύχτα!! Τι άλλο να κάνω? Ύπάρχει ελπίδα? Δεν θέλω να τον χάσω.Αύριο πρέπει να μιλήσω οπωσδήποτε με την Σούλα. Χρειάζομαι την βοήθεια της.Ο γάμος μου διαλύεται.Η ζωή μου καταστρέφεται. 


ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ
 
Ώρα 23.45Σκαταάααααααααα. Χάσαμε στο ντέρμπυ από τους γάβρους και πάει το πρωτάθλημα για άλλη μια χρονιά.Ο διαιτητής μας έσφαξε. Δύο πέναλτι δεν έδωσε το αρχίδι.Επιβεβαιώθηκανε οι φόβοι που είχα όλη την εβδομάδα. Ποιος ακούει τους κολόγαβρους στην δουλειά αύριο.Τουλάχιστον γάμησα καλά το βράδυ.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου