Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΡΩΝ ΣΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΤΟΥΣ..

Όταν έχουμε κάποια γιορτή,επέτειο ή μια ειδική μέρα για μας παρακαλάμε ο αγαπημένος μας να το θυμηθεί,διότι ως γνωστόν οι άντρες έχουνε ένα πρόβλημα με την μνήμη τους όσον αφορά ημερομηνίες και γνωρίζουμε καλά ότι δεν μπορούμε να έχουμε υπερβολικές απαιτήσεις από εκείνους..Αν όμως το θυμηθούν και αποφασίσουν και μας φέρουν και δώρο εκεί το πράγμα μπλέκεται πολύ..Απαριθμήσαμε τα χειρότερα δώρα που θα μπορούσαν να μας κάνουν οι άντρες και σας τα παρουσιάζουμε...
1)βάζω την ιδέα,βάζεις τα λεφτά:το δώρο τους είναι να σκεφτούν να μας πάνε κάπου πρωτότυπα και διαφορετικά και θεωρούν πως από μόνο του αυτό είναι δώρο..Ε,όχι...Αν δεν πληρώσειςκαι δεν το ολοκληρώσεις η σκέψη από μόνη της τι να μου κάνει??Και εγώ έχω σκεφτεί να κάνω σεξ με τον Johnny Depp δεν σημαίνει ότι τον απαριθμώ στις κατακτήσεις μου...
2)είναι από δεύτερο χέρι:το να μου φέρνεις δώρο κάτι απο το σπίτι σου ή κάτι το οποίο είναι ήδη χρησιμοποιημένο δεν θα με ξετρελάνει όσο και αν δεν το πιστεύεις...
3)δεν έχεις γούστο στα γυναικεία,τί να κάνουμε:μην μας παίρνετε δώρο το οποίο είναι καθαρά γυναικείο,όπως παπούτσια,ρούχα,κοσμήματα.Τα γούστα αντρών και γυναικών συνήθως σε τέτοια θέματα δεν συμπίπτουν οπότε μάλλον θα τα δεχτούμε απο ευγένεια αλλά δεν θα τα βάλουμε ποτέ..
4)πήρα κάτι για μένα γιάτι θα χαίρεσαι να με βλέπεις χαρούμενο: το να πάρεις κάτι σε σένα με την πρόφαση ότι έτσι γινόμαστε και εμείς χαρούμενες δεν είναι δώρο αλλά καφρίλα..π.χ αγάπη μου μου πήρα καινούρια παπούτσια γιατί δεν μπορούσα όταν βγαίναμε,ένιωθα άβολα αλλά τώρα ντύσου και θα σε πάω όπου θες.
5)είναι δώρο και μόνο η παρουσία μου:ναι σας θέλουμε μαζί μας,χαιρόμαστε που είστε εκεί αλλά ως εκεί...Μην του δίνετε άλλες διαστάσεις..
ΤΟΠ χείριστο δώρο:<<Αγάπη μου σήμερα θα κάνουμε σεξ>>Ναι,λες και άλλες μέρες δεν κάναμε την γιορτή περιμέναμε....
Το θέμα είναι θα μου πείτε η πράξη και η σκέψη μετράει..Ναι,οκ απλά σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμάμε να μην μας κάνατε καθόλου δώρο,να κόβατε ένα λουλούδι και να μας το δίνατε και όχι να παρουσιάζετε ακόμα και την βενζίνη που βάλατε στο αμάξι για να έρθετε να μας πάρετε δώρο.Σας θέλουμε είτε μας πάρετε δώρο είτε όχι και ίσως μια ρομαντική βόλτα μαζί σας να ήταν και το καλύτερο δώρο της ζωής μας...Χωρίς λόγια και φανφάρες..απλά με έργα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου