Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΣΕΞ..

Ευκαιρία αγόρια να διορθώσετε τα λάθη σας. Τα κορίτσια τ’ αποκάλυψαν όλα.Διαβάστε προσεχτικά..

“Με το που πάω ν’ αρχίσω, εκείνος τελειώνει. Νιώθω ότι δεν μπορούμε να συγχρονιστούμε με τίποτα.”

Ντροπή και αίσχος. Μα καλά πόσες φορές πρέπει να σας πω ότι πρώτα θα τελειώνει αυτή και μετά εσείς; Ακόμα κι αν δεν τα πας καλά με τις ασκήσεις για διάρκεια που έχω πει, χάρισέ της τουλάχιστον ένα δεύτερο γύρο.

“Όταν θέλει να του κάνω στοματικό μου πιέζει το κεφάλι με το χέρι προς τα κάτω.”

Το λέει και το σαβουάρ βίβρ. Οι χειρονομίες δεν είναι ευγενικές. Αν θες να το δείξεις κάντο διακριτικά τουλάχιστον, ή μάλλον καλύτερα ζήτα το. Με ωραίο τρόπο πάντα κι όχι μπρουτάλ.

“Όταν του κάνω στοματικό τελειώνει στο στόμα μου χωρίς να με ρωτήσει ή να με προειδοποιήσει.”

Το γεγονός ότι το καλό σου το κορίτσι θέλει να σου χαρίσει κάποιες στιγμές απόλαυσης, δεν σημαίνει ντε και καλά ότι μπορείς να τελειώσεις όπου θέλεις. Μιας και σ’ έχει στο «χέρι», προειδοποίησε την όταν πλησιάζει η ώρα και θα το αναλάβει εκείνη το που.

“Το χειρότερο ήταν όταν μια φορά με αποκάλεσε με λάθος όνομα, σε λάθος στιγμή.”

Τώρα εδώ τι να πω. Είπαμε οκ με τις φαντασιώσεις αλλά όχι κι έτσι. Σκέψου ότι θες αλλά πρόσεχε τι λες.

“Μου την δίνει όταν πάει να μπει από την πίσω πόρτα και καλά κατά λάθος.”

Είπαμε βρε αγόρι μου, δεν είναι καμιά χαζή. Λες και θα πιστέψει ότι δεν ξέρεις που να το βάλεις. Άσε που χωρίς προεργασία το ξέρεις καλά ότι δεν πάει πουθενά.

“Ασχολείται με το στήθος μου και το τραβά δυνατά κι ατσούμπαλα.”

Στήθος είναι βρε αγόρι μου, όχι από καουτσούκ. Εσένα δηλαδή θα σ’ άρεσε να σου τραβά τα α*&^%α; Ε;

“Υπάρχουν στιγμές που μου μιλά τόσο πρόστυχα στο κρεβάτι που ξενερώνω.”

Όλα έχουν τα όρια τους. Αν βλέπεις ότι λες και λες κι απάντηση δεν παίρνεις, άστο μην συνεχίζεις. Πολλές φορές μπορεί να νιώθει ότι την μειώνεις χωρίς καν να το καταλάβεις.

“Μου κάνει πιπιλίες και σημάδια λες και είμαστε 15 χρονών.”

Απαράδεκτο. Ήθελα να ξέρα τα λεφτά που χαλάει για μακιγιάζ να τα καλύπτει(μην γίνει ρόμπα στη δουλειά) τις τα πληρώνεις; Μεγάλωσες βρε, δεν χρειάζεσαι σημάδια για να πείσεις τι έκανες χτες το βράδυ.

“Μετά το σεξ πετάει το προφυλακτικό στο πάτωμα.”

Αφού είμαι σίγουρη ότι θα σηκωθείς να πας στο μπάνιο, τόσο δύσκολο είναι να το πετάξεις εκεί; Σκέψου ότι αντί να κάτσει να χαλαρώσει πρέπει να σηκώνεται και να μαζεύει από πίσω σου.

“Ξέρει να μου κάνει παρατηρήσεις για την αποτρίχωσή μου αλλά τη δική του την ξεχνά.”

Έχε στο μυαλό σου ότι όσο εκνευριστικές είναι οι δικές της τρίχες, άλλο τόσο είναι και οι δικές σου. Ισότητα βλέπεις.

“Μόλις τελειώσουμε γυρίζει πλευρό και κοιμάται.”

Άντε να δεχτώ ότι κουράστηκες και νύσταξες. Τουλάχιστον πάρε την μια αγκαλιά να κοιμηθείτε
μαζί. Όχι να γυρίζεις και πλευρό.

“Δαγκώνει το αυτί μου γιατί νομίζει πως είναι σέξι.”

Ότι βλέπεις στις ταινίες και στις τσόντες δεν χρειάζεται να το αντιγράφεις. Υπάρχουν πολλές και πιο ενδιαφέροντες ερωτογενείς ζώνες από το αυτί της.

“Όταν μου κάνει στοματικό, ασχολείται μόνο με την κλειτορίδα μου.”

Μέγα λάθος. Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι μπορεί να τελειώσει με δύο τρόπους, γιατί να μένεις στον έναν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου