Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ..



«Γουστάρω το ξύλο την ώρα του σεξ. Kinky he wants it, kinky he will get. Το σεξ το απολαµβάνω είτε είναι άγριο είτε πιο ροµαντικό, αρκεί να είναι µε τον άνθρωπο που αγαπώ».


Εύα Λάσκαρη
«Αυτό που µε ξενερώνει στο σεξ είναι όταν χτυπάει το τηλέφωνο και ο άλλος το σηκώνει. Εγώ χαµηλώνω πάντα το δικό µου».
 
Ντανιέλα Ελευθεράκη
«∆εν κάνω σεξ από τα πρώτα ραντεβού. Το µικρότερο διάστηµα που έχει χρειαστεί να περιµένει κάποιος είναι τρεις µήνες. Γιατί δηλαδή; Μόνο αυτό υπάρχει»;
 
Αναστασία Περάκη
«∆ε νοµίζω ότι τα µοντέλα είναι ξενέρωτα στο σεξ. Λάθος πληροφόρηση έχετε».
 
Νταϊάνα Ιγροπούλου
«Αν θα δοκίµαζα κάτι µε γυναίκα; Είµαι αρνητική τώρα που το σκέφτοµαι, αλλά δε θέλω να είµαι απόλυτη».
 
Βασιλική Τσεκούρα
«Ιδανικά µέρη για σεξ είναι ένας καναπές, ένα τζακούζι και ένα χωράφι που να έχει πολύ ψηλό γρασίδι». 
   
Βάσω Κολυδά
«∆εν το κάνω από το πρώτο βράδυ της γνωριµίας. Θέλω να τεστάρω πρώτα τον άλλον. Άσε που εµείς τα µοντέλα είµαστε πιο καχύποπτες γενικά, γιατί οι άντρες µάς θεωρούν εύκολες».
 
Βικτώρια  Καρύδα
«Το µεγαλύτερο διάστηµα που απείχα από το σεξ ήταν ένας χρόνος. Προτιµώ να µην τρώω τίποτα από το να τρώω ό,τι να 'ναι».
 
Γιάννα Πολιάκου
«Έκανα σεξ πρώτη φορά στις 3 Ιουλίου 2000. Πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο, γιατί ακούω άλλες κοπέλες να λένε πόσο άσχηµη ήταν η πρώτη τους φορά. Εγώ πέρασα τέλεια».
 
Άξια Ανδρεαδάκη
«Λένε ότι ο άντρας σκέφτεται το σεξ είκοσι φορές την ηµέρα. Μια πραγµατική γυναίκα µπορεί να σκέφτεται το σεξ τουλάχιστον τις διπλάσιες φορές».
 
Χριστίνα Μουστάκα
«Έχω τηλεφωνήσει νυχτιάτικα σε µια σχέση µου για να κάνουµε σεξ. Πήγα σπίτι του, µετά έφυγα και µου έστειλε sms:  "Κατάλαβα, µόνο γι' αυτό είµαι ικανός"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου